reede, 13. märts 2009

Päevad läevad...

Tundub, et kevad, millest peremehed räägivad ja mida ma kunagi veel näinud ei ole, see ei saabugi kunagi. Aga tühja kah, talv meeldib mulle ka väga. Tõsiselt mõnus on lumele jälgi teha, hangedesse sukelduda, üleni lume alla mattuda, lumesõda mängida.
Üks päev käisime koolitunniga tutvumas. Lähen esimesse klassi ehk siis kutsikakooli aprillis. Sõber Pepe tuleb ka minuga ühte klassi. Seal õpetatakse mu peremehi mind õpetama!!!???? Kummaline, sest mina küll mingit õpetust ei vaja. Olen niigi tark ja tean kõike. Aga no ma ju võin mõnusalt lõhnava emmentalijuustu tüki eest kõhuli visata, käppa anda ja muud peremeeste meelehead teha. Kooliskäimise KÕIGE PAREM osa on muidugi see, et meid koeri on seal palju ja peale koolitundi saab teistega mängida. Jeeeee!! Ma ise nägin, et saab mängida, kui kooli ja õpetajaga tutvumas käisin. Nüüd ei jõua ma kooli ära oodata - tuleks see aprill juba rutem.






Kaalun juba 4 kilo. Peremehed teibivad mul kõrvu ka aeg-ajalt. No mida tüütus??? Ma ei näe ju nende teipidega üldse atraktiivne ja macho välja??? Aga see pidavat kuidagi kõrvade õige asendi kujunemisele kaasa aitama. Mis teha - ilu nõuab kannatusi:))))






Kokkuvõtteks niipalju, et naudin täiega oma kutsikapõlve. Aeg-ajalt teen väikseid koerusi ka, aga üldiselt on peremehed minuga rahul. Vägagi! Lahe, sest nemad meeldivad mulle kaaaaa!!!





1 kommentaar: