teisipäev, 24. veebruar 2009

Vastlad!

Täna oli vastlapäev. Minu jaoks oluline ennekõike seepärast, et täna nägin esimest korda MERD! Vou!!! Milline võimas vaade, laine, jää ja avarus. Peremehed rääkisid, et suvel hakkan ma siin ujumas käima. Ehh, võib-olla tõesti? Tundub lahe. Tahtsin tegelikult juba täna lume-vee pudrusse pea ees söösta. Kahjuks rihm kaelas hoidis mind tagasi. Eks peab siis kevadet ootama.



Ja milline menüü mul täna oli - keedetud sea jalad! Närisin konte mitu tundi - mmmm. Vastlad ikkagi.




Ja vahepeal on mul ka palju toredaid sõpru külas käinud - Pepe, Nika, Mylo ja Stig. Ma ootan neid alati endale külla. Ma luban neil mängida oma mänguasjadega, süüa oma toitu, magada oma pesas - peaasi, et mu külalised ennast hästi tunneksid ja mulle ikka ja jälle külla tuleksid. Iga päev inimestega koos olles, on nii hea koertejuttu rääkida ja sõpsidega mürada. Ikkagi omasugused:)




Nika ajab taga



Pepega maadlemas



Mylo minu kondiga



Stig, las ma ka natuke närin...

Panen ühe asja veel siia kirja. Üleeile, sain 3-kuuseks ja kaalusin 3300 g. Vast nüüd on pool tulevasest kaalust saavutatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar